Magazin Online Cu REDUCERE 15% Produse Forever

CU SI DESPRE PRODUSE FLP- INSCRIERE GRATUITA-INCEPE PROPRIA AFACERE
 
Acasa  Portal  Calendar  FAQ  CONTACT  InregistrareInregistrare  Conectare  
PENTRU COMENZI DIN STRAINATATE LUATI LEGATURA CU ADMINISTRATORUL! AI GRIJA DE SANATATEA TA DAR SI DE BUZUNARUL TAU!PENTRU RELATII SUPLIMENTARE CONTACTATI ADMIN SITE LA MAIL simonic48@yahoo.com sau MESAJ IN FORUM LA PRODUSUL RESPECTIV-PENTRU A NAVIGA MAI USOR VA RECOMANDAM SA VA INREGISTRATI!
ID.400-000-538-363
messenger;
simonic48@yahoo.com

Chose the language and you can translate this forum!
Ultimele subiecte
» Buna Ziua
Lun Aug 11, 2014 8:51 am Scris de Doina.

» Produsele Forever in Top 10
Mier Apr 30, 2014 9:29 pm Scris de Admin

» Produsele Forever si pentru animale
Mier Apr 30, 2014 9:21 pm Scris de Admin

» Tarile pe care le sponsorizez!
Mier Apr 30, 2014 9:01 pm Scris de Admin

» FEBRUARIE 2014
Mier Apr 30, 2014 8:39 pm Scris de Admin

» Vital5
Mier Apr 30, 2014 2:10 am Scris de Admin

» Oferta de la Centurion Leaders
Mier Feb 12, 2014 4:43 am Scris de Admin

» Sonya Skin Care Kit
Mar Feb 11, 2014 10:40 am Scris de Admin

» Preturi Distribuitor si Preturi Consumator
Lun Feb 10, 2014 11:20 am Scris de Admin

Free Web Counter
CALENDAR ORTODOX
Promovare Site



   Like us on Lacartes.com



Distribuiţi | 
 

 Fidelizarea, o comoară ascunsă

In jos 
AutorMesaj
Admin
.
avatar

Mesaje : 225
Data de inscriere : 21/11/2013

22012014
MesajFidelizarea, o comoară ascunsă



De de se pierd 68% din afaceri? Datorită apatiei post-vânzare. Cu alte cuvinte, clientul a trecut pragul deciziei de achiziție, a cumpărat produsul sau serviciul respectiv și marketingul consideră că și-a făcut datoria, deci se poate retrage. Nu păstrează legătura, nu face noi oferte, nu propune repetarea achiziției sau lărgirea ei cu alte opțiuni. În 68% dintre cazuri, clientul ar mai fi cumpărat, dar nu i-a cerut-o nimeni.
În multilevel marketing, procesul de fidelizare este și mai important. De fapt, după cel de prospectare pentru noi clienți sau distribuitori, el este probabil cel mai important tip de activitate care deosebește succesul de mediocritate. Acesta este și motivul pentru care fidelizarea este al doilea capitol din Reperele Măreției.
Cu cine trebuie păstrată legătura? Cu cei care au participat la o întâlnire de prezentare dar nu au semnat încă formularul de înscriere; cu cei care sunt doar consumatori, pentru a le readuce aminte de produse și de beneficiile lor; cu cei din echipă, pentru a-i impulsiona în activitate; cu sponsorul sau alți membri marcanți din Forever, pentru a învăța și a câștiga experiență; cu compania, pentru a te informa și a beneficia de instrumentele puse la dispoziție.
Dar cel mai important efort de fidelizare este cel depus cu noii distribuitori. Aici se află comoara ascunsă. O descoperă sponsorul care va înțelege importanța primilor pași în afacere. Cel care a semnat formularul de înscriere este un diamant adus la suprafață. Dacă nu va fi descoperit, șlefuit, format și pus în valoare, el se va reîntoarce în adânc.
Odată ce propriul ”De ce?” îl va lansa pe drumul afacerii, noul distribuitor va porni la treabă și se va lovi de barierele firești de la început. E posibil ca mica voce a negativismului să înceapă să vorbească în mintea sa și, daca nu are pe nimeni alături în această provocare, își va pierde entuziasmul de început. În acest fel, întregul efort depus inițial de către sponsor se va irosi, iar procesul prin care noul înscris se alătură în mod firesc echipei va fi pierdut de sub control. Tocmai de aceea, investiția de timp și energie merită a fi continuată prin efortul constant întru fidelizare.
Păstrând legătura cu noul distribuitor, sponsorul va putea răspunde la întrebările care apar la început de drum, îl va ajuta să construiască un cadru potrivit pentru afacerea sa, va participa la primele sale întâlniri de prezentare, va fi acolo în momente cheie precum primele sale sponsorizări, îi va împărtăși din propria experiență, va fi alături de el pentru a-l ghida în momentele dificile. De multe ori argumentele trebuie consolidate, încrederea trebuie întărită, scepticismul contracarat. În același timp, fiecare nou contact cu distribuitorul este un impuls care reamintește că trebuie depus efortul necesar pentru a ridica afacerea: planificare, construirea listei de contacte, prospectarea după noi consumatori sau distribuitori, stabilirea de întâlniri individuale sau de grup, vânzarea de produse.
Startul în afacerea Forever poate fi asemănat cu învățatul mersului pe bicicletă – la început, instructorul trebuie să alerge în paralel și să-l ajute pe proaspătul inițiat în a-și păstra echilibrul și a găsi viteza, poziția și drumul potrivit. Precum un antrenor, sponsorul îl ajută să înțeleagă funcționarea afacerii, să-și stabilească jaloane, obiective, să construiască planul propriu și să-l înfăptuiască. Prin contact permanent, sponsorul va impulsiona păstrarea statutului de activ, înscrierea în programele stimulative, străduința permanentă pentru a urca în Planul de Marketing, efortul pentru a sponsoriza constant noi membri și a crește echipa.
Studii de piață vorbesc despre faptul că mulți oameni încetează să mai cumpere o marcă de produse nu din cauză că nu sunt mulțumiți de calități sau preț, ci din cauză că au senzația unei lipse de apreciere din partea ofertantului. Se simt ignorați. Un motiv serios pentru ca și în relația cu consumatorii de produse Forever să fie depus un efort de fidelizare. Un calcul statistic simplu arată că, reținând doar cu 5% mai mulți clienți, în timp, rezultatul financiar crește cu 25 până la 125%.
Cei mai mulți oameni sunt preocupați de problemele de zi cu zi, iar consumatorii Forever nu fac excepție. Au cumpărat la un moment dat produse, au fost mulțumiți de ele dar, pentru că prioritățile lor zilnice sunt altele, uită să comande din nou, nu încearcă și alte produse și nu au impulsul de a le recomanda altora. Este datoria distribuitorului să reamintească aceste lucruri prin păstrarea legăturii. El poate găsi diverse pretexte pentru a recontacta consumatorul: să-i mulțumească, să-l întrebe dacă e satisfăcut de produse, să-l informeze despre beneficii sau mod de utilizare, să anunțe o lansare nouă, să ofere un discount pentru achiziții suplimentare, să-l felicite în diverse ocazii sau să-i ceară câteva referințe sau recomandări de alți clienți potențiali.
Păstrarea legăturii cu consumatorii asigură o prezență permanentă în mintea lor și, chiar dacă pentru moment ei nu au nevoia sau posibilitatea de a achiziționa produse Forever, o vor face atunci când vor putea.
Până la urmă, totul se reduce la câștigarea încrederii. Un distribuitor care a semnat formularul de înscriere a făcut-o deoarece a fost convins de posibilitatea de a avea un viitor prosper cu ajutorul afacerii Forever. Un consumator a fost convins de la început de beneficiile produselor. Este un capital de încredere inițial care trebuie cultivat. Este un pom proaspăt sădit care trebuie udat și întreținut pentru a da roade. Este o comoară ascunsă care așteaptă să fie descoperită și valorificată.
EXERCIȚIU
Pentru a avea eficiență în procesul de fidelizare, e bine să utilizezi un sistem de management al contactelor care să te ajute în colectarea, păstrarea, administrarea și folosirea informațiilor. Varianta cea mai simplă este un dosar cu fișe, structurat pe capitole (de ex. Prospecți, Consumatori, Distribuitori potențiali, Echipă). Fiecare fișă poate conține, pe lângă datele de contact, o serie de informații specifice precum data nașterii, numele membrilor familiei, datele lor de naștere, hobby-uri, profesie, loc de muncă, probleme sau nevoi detectate, venit, educație, etc. Pe verso se pot păstra istoricul și detaliile convorbirilor telefonice sau întâlnirilor avute și poți nota elementele importante din discuție. Sugestie: la finalul fiecărei conversații telefonice sau întâlniri, stabilește coordonatele pentru următorul contact. Ține-te apoi de cuvânt, conform înțelegerii. În acest fel te dovedești profesionist și de încredere, punând bazele unei relații de lungă durată.
Sistemul de management al contactelor este mult mai eficient dacă se construiește pe calculator, fie în Excel sau Access, fie într-un program specializat. El trebuie să-ți ofere posibilitatea de a căuta și sorta informațiile, de a ajunge rapid la datele căutate, de a filtra contactele pe criterii prestabilite sau de a genera tabele cu adrese pregătite spre a fi trimise prin email sau poștă. Protejează-ți baza de date făcând săptămânal copii de siguranță. Poți instala sistemul de management al contactelor pe Google Drive, având astfel acces la informații de pe orice calculator sau telefon mobil inteligent.
Un sistem bine pus la punct de urmărire a contactelor te va anunța când, cu cine și despre ce trebuie să comunici, te ajută să planifici și să administrezi afacerea și să crești, prin fidelizare, numărul de consumatori și distribuitori din echipa ta.

_________________

Sanatatea este o problema personala nu o lasa pe mana unui sistem public bolnav!
Sus In jos
http://aloevera.forumz.ro
Distribuie acest articol pe: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Fidelizarea, o comoară ascunsă :: Comentarii

Niciun comentariu.
 

Fidelizarea, o comoară ascunsă

Sus 

Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Magazin Online Cu REDUCERE 15% Produse Forever :: BLOG-
Mergi direct la: